بهترین شعار اخلاقی برای روابط عمومیها و همه حرفهایها با مردم چنان رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند.» مهمترین عامل اجتماعی ارتقای سطح آگاهی مردم است که به افزایش سلامت فردی و اجتماعی جامعه نیز کمک شایانی میکند.
در همین مسیر تعهد به اجرای اخلاق و رفتار حرفهای تهدیدی برای مرگ سازمان تلقی میشود. به موضوع اخلاق حرفهای در حوزه روابط عمومی از دو منظر روابط درون و برون سازمانی نگاه شده است.
ماهیت بازار رشد به همراه اصلاح است
روابط ,رفتار ,اخلاق ,مردم ,شعار ,اجتماعی ,روابط عمومیها ,اخلاقی برای ,برای روابط ,شعار اخلاقی ,برای مرگ ,برای روابط عمومیها
درباره این سایت